FAQ
bezorging & afhaal
België: €6,30
Nederland: €12
Afhalen bij ons op kantoor is gratis!
Parkplein 1
9000 Gent
We versturen jouw bestelling binnen de 2 a 5 werkdagen. Bij een nieuwe drop kan het wat langer duren wegens veel bestellingen. De postbode komt elke dinsdag en donderdag de pakketjes afhalen. De bestellingen die na donderdag geplaatst werden, zullen dan de dinsdag meegegeven worden aan de postbode.
Zodra je pakket ons kantoor verlaat, ontvang je hierover een mail. Ook zal je de dag van verzending een mail ontvangen van Bpost met daarin een tracking code. Zo kan je gemakkelijk uw pakketje volgen.
Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt.
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Heb je geen tracking ontvangen? Mail ons naar info@charlines-closet.be
Je zal een mail ontvangen van zodra uw bestelling klaar ligt voor afhaling.
Je kan jouw pakketje afhalen. Lees in de mail goed de uren/dagen wanneer je het kan afhalen. De normale uren zijn op dinsdag, donderdag en vrijdag van 9u30 tot 12u30.
Uw retourtermijn geldt vanaf het moment dat het klaarligt dus wacht niet te lang om het af te halen! Vermits we achter gesloten deuren werken, bel je best aan aan de deur. LET OP! We kunnen eens uitzonderlijk niet aanwezig zijn door ziekte, aankoop nieuwe collectie,... dus controleer altijd eerst onze social media vooraleer je naar ons kantoor komt.
Retourneren
Meld jouw retour binnen de 14 dagen na ontvangst via info@charlines-closet.be. Daarna heeft u 14 dagen de tijd om uw retour te verzenden.
Verpak de artikelen die je wilt retourneren. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert.
Je kan zelf een retourlabel aankopen bij Bpost of een ander koerierdienst.
Ons retouradres is:
Charline's Closet
Parkplein 1, 9000 Gent
Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt. We zijn niet verantwoordelijk voor retours die verloren gaan of beschadigd raken tijdens de terugzending.
Via de post:
Het adres staat op het retourformulier.
Charline’s Closet
Parkplein 1, 9000 Gent.
Bij ons op kantoor:
Parkplein 1, 9000 Gent: Dinsdag, donderdag en vrijdag 9u30 - 12u30.
We kunnen altijd eens uitzonderlijk gesloten zijn wegens ziekte of aankoop nieuwe collectie dus bekijk zeker op Istagram of Facebook voor laatste updates.
Van zodra we uw pakketje ontvangen hebben, verwerken we deze binnen de 14 dagen. We zullen het terugstorten op de kaart waarmee je online betaald hebt.
Van zodra ons betalingsprovider "Mollie" uw retour verwerkt heeft, ontvang je een bevestiging via mail.
Indien je met een cadeaubon/waardebon/kortingscode betaald hebt, zal je geen geld ontvangen maar opnieuw een kortingscode die een jaar geldig is en die je dan voor uw volgende aankoop kunt gebruiken. Heb je een deel van uw bestelling betaald met een waardebon, dan ontvang je opnieuw een waardebon in de plaats.
Let op: Het retourformulier die je ontvangen hebt samen met uw bestelling MOET ingevuld zijn en mee opgestuurd worden in uw retourpakket. Indien we dit niet ontvangen hebben of het is niet ingevuld, kunnen we geen terugbetaling garanderen!
Het is belangrijk om uw track & trace bij te houden tot we uw retour verwerkt hebben! Zo kan je zelf controleren of we het goed ontvangen hebben. Indien je geen track & trace hebt en we uw retour niet ontvangen hebben, zijn wij niet verantwoordelijk voor het verlies van uw pakketje.
Je kan gratis retourneren in ons kantoor.
Op dinsdag, donderdag en vrijdag 9u30-12u30.
Gewoon aanbellen aan de deur & we zullen uw retour aannemen.
We kunnen eens uitzonderlijk afwezig zijn wegens ziekte, aankoop nieuwe collectie,.. Dus hou zeker instagram of facebook in de gaten voor de laatste updates.
Alvast onze excuses voor het ongemak. Deze moet je onmiddellijk na ontvangst van uw bestelling aan ons melden. (We controleren wanneer je deze precies ontvangen hebben.) Je kan hiervoor een mailtje sturen naar info@charlines-closet.be. We zullen u een retouretiquette doormailen zodat je het gratis kunt retourneren. Let op! Zeker aanduiden op uw retourfomulier dat het om een default of verkeerd artikel gaat!
Als we het artikel nog in voorraad hebben, zullen we het dan naar jou opsturen. Indien niet, zullen we het bedrag terugstorten op uw rekening.
Didn't find your answer?
Don't hestitate to contact us